fredag 9 juli 2010

TÄVLINGEN!

                    
God morgon!

Nu har vi haft morgon-tombola med alla 119 namn (tom Helen som hann med att anmäla sig tidigt imorse...) Jag skrev alla namn och min lilla dotter hade äran att dra:
                     


GRATTIS JENNY H! 

Jag har mailat dig, hoppas du blir mycket glad över kudden. Skicka mig din adress, min mail hittar du under fliken "kontakt". 
Hjärtligt Tack alla deltagare för länkar och kommentarer, detta var så otroligt roligt och givande att jag gör om det när jag jobbar med bloggen igen i aug. Det finns bland annat en Manhattan-kudde som letar nytt hem. Och jag skall mer än gärna gå in på alla deltagare med blogg och kika hos er med.

1 kommentar:

  1. Tack Karin! Så glad jag blir.
    Din blog är verkligen inspirerande och med så fina bilder. Önskar dig en glad sommar!

    Jenny

    SvaraRadera