tisdag 19 oktober 2010

VINTERINSPIRERAT


Bild Himla
Nordisk Mystik är temat på höstens kollektion från Himla. Det är fantastiska bilder som släpptes inför hösten, fotograferade i Ishotellet i Jukkasjärvi (ett måste resmål någon gång...). Bjuder på dem för en stunds inspiration för höstrusket och vintermys.



Så fin hund, och alla produkter med. Glasljusstakar i kulörta färger, gjorda som om de vore utav is.



Ser härligt ut, men jag är nog för frusen och mörkrädd för att övernatta i själva isrummen :)


2 kommentarer:

  1. Wow vad läckra bilder!

    Jag har inte heller varit dit trots att jag varit många ggr i Kiruna. Banne mig om vi inte skulle komma oss iväg i vinter.

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är de härliga. Sugen på isen blir man, jag har sagt det i så många år, men det blir bara aldrig av! I år kanske... :)

    SvaraRadera