måndag 1 november 2010

RUNDA HANDFAT



Bild Catalano

Jag håller ju på med mitt badrum hemma, och denna vecka skall jag äääääääääääääääntligen få det klart! Åh, vad jag kommer att bli lycklig. Lagom tills det blir klart kan jag börja tänka på badrummet/ gästtoaletten på nedervåningen. Jag skulle vilja ha lite roligare tvättställ där (och inte så stramt som på övervåningen), hittade ju dessa fina på Story Hotel som jag skrev om här.


Här är samma handfat som ovan, ifrån italienska Catalano (som finns hos Sanova), men nedsänkt i skivan.


Eller i färg...


Mmmm.... tål att tänkas på. Önskar dig en trevlig ny vecka!

2 kommentarer:

  1. vilka fina du hittat! På Story Hotel i Sthlm hittade jag det coolaste jag sett i genren. Mönstrade handfat i olika färger. Tydligen gjorda av kinesiska skålar.

    SvaraRadera
  2. Hej, ja jag vet, det är precis de skålarna jag menar, som ligger i länken "här" ! De är ju underbara de skålarna :)

    SvaraRadera