måndag 10 januari 2011

HEMMA HOS EN KOMPIS I NORGE


Bilder gran design

Idag har jag kikat runt lite på nätet och hittat hem till en kompis och kollega i Norge. Elisabeth Gran Andersson är en studiekompis och vän till mig som bor i Norge, och hennes hus har figurerat i magasin i Sverige, Norge och Finland bland annat. Det är så in i bengen snyggt, att jag idag visar lite bilder från de artiklarna. Enjoy!


Ett hus med galet mycket karaktär, snyggt och proffsigt utfört med alla materialmöten.


...hej Elisabeth ;)


Köket med mycket timmerkänsla och lite vintage industrilook och modern touch på det.


Så fint, får mig att längta till ett eget nytt inredningsprojekt hemma, ett nytt hus med karaktär!

PS Kolla gärna in Elisabeths snygga webbshop här.

3 kommentarer:

  1. Galet fint, maste ta en tur till Elisabeth och se huset live. Tank att jag har sa manga duktiga vanner som nu jobbar med inredning. Sitter och laser igenom alla din inlagg som jag missat nar jag varit ivag. Harligt!

    Jenny

    SvaraRadera
  2. Skojsigt att du kikar J, jaaa visst är det fint hos Bettan!! Åka tillsammans dit? :)

    kram

    SvaraRadera
  3. Nar du vill, ar grasanka tom juli :)

    SvaraRadera