måndag 12 september 2011

ÄNDRINGAR I BLOGGEN

Ritningar studio karin


Den uppmärksamme ser säkert att jag har gjort lite förändringar i bloggen. Jag har ändrat om i knapparna upptill, de direkt under headern. Jag har ändrat under knappen privata hem, där jag lagt till fler privatuppdrag som jag har gjort under senaste tiden. Jag har även lagt till fler uppdrag i publika miljöer (som förut kallades "portfolio") som innehåller bl a hotelldesign och restaurangdesign som jag har gjort. Utöver det har det tillkommit en ny knapp; "Kök & Badrum". Detta för att det har blivit rätt många uppdrag av just den sorten. Köksdesign är nog min vanligaste förfrågan, då de flesta av er som renoverar eller köper hus gör om just köket och behöver en inredningsarkitekt. Så nu finns det en knapp med mina senaste alster i köksdesign och badrumsdesign. Klicka här för att komma dit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar