söndag 26 februari 2012

ALPHUSETS VARDAGSRUM JUST NU



Ja så har söndagen förflutit, några småtjejer har svängt i backen och en liten bebbebror har tagit det lugnt hemma i vårt chalet. Pläden som jag berättade om i det tidigare inlägget fick jag en bättre bild på. Jag älskar färgerna i det, man ser var tygleverantörer som Designers Guild får sina inspirationer ifrån; folklore är oslagbart. Jag gillar när det kombineras med mycket vitt och modernt, så att man tolkar in det i en miljö som passar idag 2012. Pläden och den äkta mattan är också extremt bra kompisar, tycker jag. Och apropå äkta mattor, inser att jag tjatar om dem så ofta (en stor kärlek från min sida) att jag har fått vänner och bekanta att ropa hem mattor hej vilt. (Sorry C och M men det blir säkert sååååå fint hemma hos er ;) )




Lille bebbebror på en av mattorna på golvet. Eftersom vi har stengolv så har vi också många mattor för att det inte skall bli för hårt att gå på. Kallt blir det inte oavsett, eftersom det är golvvärme.




Denna bild fångar konceptet i vardagsrummet, och huset mycket i övrigt. Rött, grått, vitt, silver och så lite svarta kontraster.




Ja det var det, nu har min stjärna tröttnat på att sitta på ovan nämnda matta. Ses imorgon igen!


Bilder studio karin


1 kommentar:

  1. så vackert ...och det röda gör att det blir en känsla av värme ....Hoppas ni får många fler härliga dagar därnere / Pernilla

    SvaraRadera