måndag 6 augusti 2012

VÄLKOMMEN TILLBAKA - OCH KIKAR PÅ NY NÄTBUTIK!



Hej i augustivärmen :) Hoppas ni har haft en tipp topp sommar, själv är jag fortfarande bosatt i skärgården på en liten ö och har inte riktigt släppt sol och salta bad än. Men jag drar igång bloggen lite lätt i alla fall, vi ska kika in på en höstnyhet som jag är så glad att få meddela. Nämligen en fin fin ny nätbutik. En kär kär gammal vän har öppnat en nätbutik med inredning (med en annan trevlig tjej) och jag är så glad att den är igång äntligen!




Vännen är så pass kär att det faktisk är lilla jag (!) som designat loggan till My Tivoli :) Och ritat typsnittet. Vad tycker ni? Sortimentet är idel designfavoriter; inredningsmärken som Day Home, Housedoctor, Madam Stoltz, och dofta-gott-produkter från Lilla Bruket och personliga lyxfavoriten (såååå snygga förpackningar!) Heyland Whittle.  Överst ett ljuvligt brickbord med sirligt underrede. Placeras ute, inne, i en genomgångshall, som sängbord, var-som-helst. Väldigt lättplacerat. Mest gillar jag vännernas lagerfönster, skulle gärna göra en loftlägenhet av den miljön ;) 






Silverboxar från Day Home, svart rottingstol från Housedoctor, glasboxar från Housedoctor, tvålar Heyland Whittle. Nu mina vänner ska jag ut i solen igen, havet lockar och jag har fortfarande ledigt trots allt. Skall återkomma med ett par produkter jag provat från butiken senare. Kram på er!


Bilder via My Tivoli

3 kommentarer:

  1. Hej!
    ÅÅ det verkar spännande,alltid kul med välsorterade nätbutiker.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej, vad snygg logga! Kan du sånt med :) Verkligen spännande butik, kan ju bli en favorit framöver...
    kram Sara

    SvaraRadera
  3. VAd fina grejer de hade!! Oh vad ska man välja..... kram Johanna L

    SvaraRadera