tisdag 4 september 2012

EN INREDNINGSARKITEKTS BEKÄNNELSER


.....är att det är kul när det går bra. Om än lite overväldigande! Massa mail kommer in, och alla ni som väntar på svar ska så klart få det. Offerter och svar på era frågor. Den delvisa mammaledigheten (bebben är hemma med mig till i vinter) gör att de arbetstimmar som finns att tillgå är snabbt fullbokade och det är naturligtvis jättekul men OJ vad jag vill göra alla era uppdrag. Så ni som väntar på svar, det kommer. Hösten startar upp med att designa ett kök på Lidingö, i stan en våning som slås ihop med en annan våning och vill ha ny planlösning, en totaländring av villa i Saltsjöbaden, en badrumsrenovering ute i landet per mail, och ev nya och fler skrivaruppdrag för Hus & Hem i tryck upplaga. Och ja, så alla era frågor kära läsare. Bloggen är ju ingenting utan er läsare :) Och jo, så bor jag ju temporärt borta för jag har vattenskadat hem och totalrenoverar en nedervåning hemma med allt vad det innebär; kök och badrum och materialval och guuvetallt. Och så tre barn. Och och och..... ja ni förstår. Men alla ni över 50 jobbförfrågningar i inboxen - jag SKA svara :)




Bild 1 här

3 kommentarer:

  1. Vad roligt med alla uppdrag! Lycka till med allihop. Det är ju fantastiskt kul att få skapa nåt nytt. Kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Härligt Karin, men skit med vattenskadan. Kör så det ryker. DU är så jäkla bra!!! Kram K

    SvaraRadera