fredag 23 maj 2014

FREDAG



Hej slutet av arbetsveckan! Fantastiska uppdrag och trevliga kunder, och jobbar så det glöder i datorn. Så kul. Och parallellt med arbetslivet utspelas under maj månad en sorts känsla av att vara heltids stage-mom, man far runt på barnens dagisavslutningspicknickar, skolevents, gymnastikuppvisningar, ballet- och dansditon, och så skall det fixas nåt hit och så fixas nåt dit, nya tights där och lite saker dit, och så var det visst tårtkalas här och lite genrep där. Ja, maj månad är helt galna tider. Den kan inte alls representeras av bilden ovan, men tack vare att min arbetsplats ligger där den ligger (älskar min nya studio) så har jag gångavstånd ned till Saltisbadet och deras fantastiska lunchrestaurang. Snygga tygparasoller, rottingmöbler och marmorbord, fina lavendelkrukor. Inte fy skam att klämma in en timme av det här när det stormar som mest i kalendern! Med denna icke-representativa bild av min egentliga tillvaro, så önskar jag er en trevlig fredag och att ni tar tid att njuta av vädret. Kram



Bild lånad av kompis - tack


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar